Oferta realizacji zadania publicznego pn. „Polsko-niemiecka wymiana uczniów w Gródku” złożona przez Stowarzyszenie Międzynarodowej i międzykulturowej Wymiany „ANAWOJ” .
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r. poz.450), każdy możne zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Gminy Gródek, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz listownie na adres Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek do dnia 25 kwietnia 2019 r.
Nieodpłatna pomoc prawna na terenie powiatu białostockiego
Zapraszamy do punktów nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego :
Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej:
- Białystok: Budynek Poradni przy ul. Słonimskiej 15/1, lok.42 w Białymstoku
(poniedziałek - środa 8:00 -12:00, czwartek - piątek 12:30 -16:30)
- Łapy: Centrum Kształcenia Zawodowego w Łapach, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 15 (poniedziałek 11:00 - 15:00, wtorek – piątek 9:00 - 13:00)
- Wasilków: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wasilkowie, ul. Supraślska 21 (poniedziałek 8:00 - 12:00 czwartek 8:00 - 12:00)
- Tykocin: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8
(wtorek 9;00 - 13:00) - Czarna Białostocka: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, ul. Torowa 14a
(środa 9:00 - 13:00, piątek 9:00 - 13:00) - Zabłudów: w budynku MOPS w Zabłudowie, przy ul. Mickiewicza 5
(piątek 8:00 - 12:00) - Michałowo: w budynku Wodociągów w Michałowie, przy ul. Leśnej 1
(środa 8:00 - 12:00) - Dobrzyniewo Duże: w budynku Urzędu Gminy w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25 (poniedziałek 9:00 - 13:00)
- Supraśl: w budynku MOPS w Supraślu, przy ul. Piłsudskiego 17
(wtorek 11:00 - 15:00, czwartek 10:00 - 14:00)
Punkty nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego:
- Choroszcz: przy ul. Sienkiewicza 42 w Choroszczy
(poniedziałek - środa 8:00 -12:00, czwartek - piątek 12:30 -16:30) - Białystok: Budynek Poradni przy ul. Słonimskiej 15/1, lok.42 w Białymstoku
(poniedziałek - środa 12:30 -16:30, czwartek - piątek 8:00 -12:00)
Zapisy telefoniczne od poniedziałku do piątku pod nr tel. 533 330 857 w godzinach:
poniedziałek 8:00 - 16:00 wtorek – piątek 7:30 - 15:30
e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub przez stronę internetową: https://zapisy-np.ms.gov.pl/
Istnieje możliwość skorzystania z dyżurów specjalistycznych utworzonych na terenie całego kraju – za pomocą środków porozumiewania się na odległość:
https://www.gov.pl/web/nieodplatna-pomoc/dyzury-specjalistyczne
Na podstawie zarządzenia Nr 34/19 Wójta Gminy Gródek z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie zwołania zebrania wiejskiego w celu przeprowadzenia wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Zubry informuję, iż Zebranie Wiejskie dla wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej odbędzie się w dniu 4 maja 2019 r. (sobota) o godz. 14,00 w Świetlicy Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej w Zubrach z proponowanym porządkiem obrad:
- Otwarcie zebrania i stwierdzenie jego prawomocności przez Wójta Gminy Gródek (lub upoważnioną przez niego osobę).
- Przeprowadzenie przez Wójta Gminy Gródek (lub upoważnioną przez niego osobę) wyboru przewodniczącego zebrania, który dalej poprowadzi obrady.
- Wybór komisji skrutacyjnej.
- Przeprowadzenie przez komisję skrutacyjną wyborów Sołtysa:
- przyjęcie zgłoszeń nieograniczonej liczby kandydatów,
- przygotowanie kart do głosowania,
- przeprowadzenie głosowania,
- ustalenie wyników głosowania,
- sporządzenie protokołu o wynikach wyborów i ich ogłoszenie.
- Przeprowadzenie przez komisję skrutacyjną wyborów Rady Sołeckiej:
- ustalenie przez Zebranie Wiejskie liczby członków Rady Sołeckiej (zgodnie ze Statutem Sołectwa Zubry Rada Sołecka może składać się z 3-5 członków),
- przyjęcie zgłoszeń nieograniczonej liczby kandydatów,
- przygotowanie kart do głosowania,
- przeprowadzenie głosowania,
- ustalenie wyników głosowania,
- sporządzenie protokołu o wynikach wyborów i ich ogłoszenie.
UWAGA:
- O ile we wskazanym powyżej terminie na zebraniu wyborczym nie uzyska się obecności 30% stałych mieszkańców Sołectwa uprawnionych do głosowania, wybory Sołtysa i Rady Sołeckiej przeprowadza się na następnym zebraniu w tym samym dniu po upływie 30 minut od pierwszego zebrania, bez względu na liczbę osób uczestniczących.
- Liczbę stałych mieszkańców Sołectwa uprawnionych do głosowania określi Wójt na podstawie Rejestru Wyborców Gminy Gródek według stanu na dzień 2 maja 2019 r.
- Wybory przeprowadza komisja skrutacyjna w składzie 3-osobowym, wybrana spośród uprawnionych uczestników zebrania (stali mieszkańcy uprawnieni do głosowania).
- Organizacja wyborów, odrębnie - dla wyboru Sołtysa oraz dla wyboru Rady Sołeckiej, zapewniająca tajność i bezpośredniość głosowania, jest zadaniem przewodniczącego zebrania i komisji skrutacyjnej.
- Podczas głosowania na sali znajduje się parawan umożliwiający uczestnikom tajne oddanie głosu.
- Uczestnik wrzuca do urny kartę do głosowania w obecności Komisji Skrutacyjnej.
- Na karcie do głosowania głosujący pozostawiają nie skreślone nazwiska wybranych przez siebie kandydatów. Za wybranych uważa się kandydatów, którzy uzyskali największą liczbę ważnie oddanych głosów. Nieważne są głosy w przypadku:
- skreślenia wszystkich kandydatów;
- pozostawienia więcej nazwisk niż miejsc do obsadzenia.
Gródek, dnia 15 kwietnia 2019 r.
WÓJT GMINY GRÓDEK
Wiesław Kulesza
Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego będących w dyspozycji Komunalnego Zakładu Budżetowego w Gródku
Na podstawie § 5 ust. 2 i § 6 Zarządzenia Nr 173/09 Wójta Gminy Gródek z dnia 4 maja 2009 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym i zakładom budżetowym Gminy Gródek, Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku informuje, że posiada niżej wymienione składniki majątku ruchomego uznane za zużyte, zbędne, przeznaczone do sprzedaży.
L.p. |
Nazwa składnika majątku |
Ilość |
Uwagi o stanie technicznym |
Sposób zagospodarowania |
Proponowana cena sprzedaży |
1. |
Przyczepa asenizacyjna PN-40 rok prod. 1993 pojemność 4000L |
1 szt. |
skorodowana, odkształcona, niesprawny kompresor ssący, nieszczelny zawór główny |
sprzedaż |
3000,00 zł |
- Powyżej wskazane składniki majątku ruchomego można oglądać w komunalnym Zakładzie Budżetowym w Gródku od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1400.
- Wszystkich zainteresowanych nabyciem poszczególnych składników majątku ruchomego, prosimy o składanie pisemnych wniosków w Komunalnym Zakładzie Budżetowym w Gródku ul. Fabryczna 12/1, 16 – 040 Gródek w terminie do dnia 4 kwietnia 2019 r.
- Podane ceny są cenami netto i w przypadku zakupu doliczony zostanie podatek VAT według obowiązującej stawki na dzień sprzedaży.
- W przypadku zainteresowania zakupem danego składnika majątku ruchomego kilku osób lub podmiotów, sprzedaż będzie kontynuowana w formie aukcji między zainteresowanymi w ustalonym terminie, o czym zainteresowani zostaną powiadomieni pisemnie.
- Wniosek o zakup powinien zawierać: nazwisko i imię lub nazwę firmy, adres, numer telefonu kontaktowego, ilość oraz proponowaną cenę nabycia za poszczególny przedmiot z podaniem liczby porządkowej z powyższego wykazu.
Kierownik KZB w Gródku
Mirosław Gryko
Upszejmie informuję, iż dnia 6 marca 2019 r. o godz. 12.00 w Gminnym Centruk kultury w Gródku odbędzie się szkolenie informacyjne przygotowujące rolników do korzystania z płatności bezpośrednich na rok 2019.
Zgodnie z Obwieszczeniem Nr 1/2019 Wojewody Podlaskiego z dnia 18 stycznia 2019 r. o kwalifikacji wojskowej w 2019 r., informuję, iż w dniu 20 marca 2019 r. w Młodzieżowym Domu Kultury w Białymstoku ul. Warszawska 79A przeprowadzona zostanie kwalifikacja wojskowa osób wymienionych w § 2 w/w obwieszczenia, zamieszkałych w miejscu zameldowania na pobyt stały lub czasowy na terenie Gminy Gródek.
Oferta realizacji zadania publicznego pn. „Integracja społeczeństwa osób trzeciego wieku i członków rodzin” złożona przez Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów Oddział Regionalny Gródek.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r. poz.450 z późn. zm.), każdy możne zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Gminy Gródek, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz listownie na adres Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów2, 16-040 Gródek do dnia 26 lutego 2019 r.
HARMONOGRAM WYBORU SOŁTYSÓW I CZŁONKÓW RAD SOŁECKICH
- Skroblaki - 02.03.2019 r., godz. 12:00
- Wierobie - 02.03.2019 r., godz. 13:30
- Zubki - 02.03.2019 r., godz. 15:00
- Bobrowniki - 03.03.2019 r., godz. 12:00
- Chomontowce - 03.03.2019 r., godz. 14:00
- Piłatowszczyzna - 09.03.2019 r., godz. 12:00
- Królowe Stojło - 09.03.2019 r., godz. 14:00
- Waliły-Dwór - 09.03.2019 r., godz. 15:30
- Słuczanka - 10.03.2019 r., godz. 15:00
- Pieszczaniki - 16.03.2019 r., godz. 14:00
- Załuki - 16.03.2019 r., godz. 16:00
- Radunin - 17.03.2019 r., godz. 12:30
- Nowosiółki - 17.03.2019 r., godz. 14:00
- Borki - 17.03.2019 r., godz. 16:00
- Mostowlany - 23.03.2019 r. godz. 16:30
- Zubry - 23.03.2019 r. godz. 18:00
- Gródek I - 24.03.2019 r. godz. 14:00
- Gródek II - 24.03.2019 r., godz. 17:00
- Bielewicze - 30.03.2019 r. godz. 13:00
- Waliły - 30.03.2019 r. godz. 15:00
- Wiejki - 31.03.2019 r. godz. 14:00
- Podozierany - 31.03.2019 r. godz. 15:30
- Mieleszki-Kolonia - 06.04.2019 r. godz. 14:00
- Mieleszki - 06.04.2019 r. godz. 15:30
- Zarzeczany - 07.04.2019 r. godz. 14:00
- Waliły-Stacja - 07.04.2019 r. godz. 15:30
- Dzierniakowo - 13.04.2019 r. godz. 12:00
- Straszewo - 13.04.2019 r. godz. 13:30
- Grzybowce - 13.04.2019 r. godz. 15:00
- Sofipol - 14.04.2019 r. godz. 13:00
- Królowy Most - 14.04.2019 r. godz. 14:30
- Kołodno - 14.04.2019 r. godz. 16:00
REKRUTACJA 2019/2020
Zgodnie z art. 154 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.) Wójt Gminy Gródek informuje o kryteriach rekrutacji oraz dokumentach niezbędnych do potwierdzenia spełnienia tych kryteriów, a także liczbie punktów możliwej do uzyskania za poszczególne kryteria oraz o terminach postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego klas I publicznej szkoły podstawowej, prowadzonej przez Gminę Gródek w roku szkolnym 2019/2020.
Terminy postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego:
Harmonogram przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do klas I publicznej szkoły podstawowej –treść zarządzenia PDF
Lp. |
Rodzaj czynności
|
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
1. |
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
od 08.03.2019 r. do 22.03.2019 r. |
do 07.06.2019 r. |
2. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu Rekrutacyjnym |
do 28.03.2019 r. |
do 18.06.2019 r. |
3. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
do 29.03.2019 r. |
do 21.06.2019 r. |
4. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia |
do 05.04.2019 r. |
do 27.06.2019 r. |
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
do 10.04.2019 r. |
28.06.2019 r. |
Do klasy I publicznej szkoły podstawowej, której ustalono obwód, przyjmuje się na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci i młodzież zamieszkałe w tym obwodzie.
Tym samym ustawodawca nie przewiduje w powyższym przypadku rekrutacji. Zgłoszenie bowiem następuje z urzędu.
Kandydaci zamieszkali poza obwodem publicznej szkoły podstawowej mogą być przyjęci do klasy I po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana placówka nadal dysponuje wolnymi miejscami. W postępowaniu rekrutacyjnym są brane pod uwagę kryteria określone uchwałą Nr XXIX/235/2017 Rady Gminy Gródek z dnia 24 marca 2017 r. w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do klasy I szkoły podstawowej prowadzonej przez Gminę Gródek – treść uchwały PDF
Strona 59 z 63