WÓJT

Wiesław Kulesza

tel. 85 718 06 64, 85 718 06 98
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


SEKRETARZ

Katarzyna Barszczewska

tel. 85 873 99 49
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


SKARBNIK

Marta Popławska

tel. 85 873 99 48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Dorota Bójko

tel. 85 718 06 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Agnieszka Wojcieszuk

tel. 85 718 06 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Inspektor Ochrony Danych

Paweł Niesterowicz

tel. 85 878 44 44
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


REFERAT FINANSOWY

Księgowość budżetowa

tel. 85 873 99 46

Edyta Marcińczyk

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Urszula Wawreniuk

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Podatki i opłaty lokalne

tel. 85 873 99 47

Magdalena Cywoniuk

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Małgorzata Bazyluk

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Żukowska

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Andrzej Gorodowienko

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


REFERAT PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA

Kierownik Referatu

Paulina Cybulin

tel. 85 873 99 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agnieszka Klebus

tel. 85 873 99 42
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Urszula Wołosewicz

tel. 85 873 99 42
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


REFERAT INWESTYCYJNY I GOSPODARKI KOMUNALNEJ

Kierownik Referatu

Monika Kazberuk

tel. 85 873 99 54  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Inspektor ds. inwestycji

Agata Bazyluk

tel. 85 873 99 52
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Inspektor ds. dróg publicznych

Małgorzata Czapnik

tel. 85 873 99 40
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


REFERAT ORGANIZACYJNY

Angelika Wysocka-Bełdyga

tel. 85 718 06 64
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agnieszka Lisowska

tel. 85 873 99 44
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Katarzyna Anchimowicz

tel. 85 873 99 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacje z zakresu pracy Urzędu Gminy Gródek znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej.
Szczegółowe informacje na temat sposobu załatwiania poszczególnych spraw w Urzędzie Gminy Gródek znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce: „Katalog usług świadczonych w Urzędzie Gminy Gródek”.