Konkurs Grantowy Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR"

Informujemy, że trwa nabór wniosków w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.

Celem Konkursu jest wyposażenie w sprzęt komputerowy uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, których przynajmniej jeden z rodziców lub dziadków bądź pradziadków był pracownikiem PGR-u.

W ramach Konkursu zakłada się:

  • zakup sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami;
  • ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;
  • zakup usług zapewniających dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.

 

Gmina Gródek zamierza ubiegać się o przyznanie środków w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”

Wniosek zostanie sporządzony w oparciu o złożone przez rodziców oraz uczniów pełnoletnich oświadczenia, w których osoby zainteresowane wykażą, że są uprawnione do otrzymania wsparcia w ramach w/w Konkursu.

O wsparcie mogą ubiegać się rodziny uczniów, które łącznie spełniają następujące warunki:

  • dziecko/uczeń pełnoletni mieszkujący w gminę Grodek,
  • dziecko/uczeń pełnoletni jest członkiem rodziny, w której przynajmniej jeden z rodziców lub dziadków bądź pradziadków pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej (PGR) i w tym czasie zamieszkiwał na terenie gminy na której działało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PGR),
  • dziecko/uczeń pełnoletni nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

 

Osoby ubiegające się o otrzymanie wsparcia zobowiązane są złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, najpóźniej do dnia 2 listopada 2021 r. do godz. 15:00 wypełniony formularz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Do oświadczenia należy dołączyć:

 

Zaleca się aby osoba składająca oświadczenie w miarę możliwości przedstawiła do wglądu dokument, np. umowę o pracę, angaż, książeczkę ubezpieczeniową, świadectwo pracy, bądź inny dokument, potwierdzający, że osoba wskazana w oświadczeniu pracowała w PPGR i mieszkała w tym czasie na terenie gminy w której działał PGR.

Na podstawie złożonych oświadczeń sporządzona zostanie lista osób ubiegających się o sprzęt komputerowy w ramach niniejszego Konkursu.

Z chwilą otrzymania przez Gminę środków na realizację projektu, biorąc pod uwagę przyznaną kwotę na ten cel, przeprowadzony zostanie ostateczny wybór beneficjentów końcowych.

W przypadku pytań prosimy dzwonić tel. 85 873 99 53, 85 873 99 54

 

Załączniki do pobrania:

 

Dokumenty do zapoznania się:

  1. Regulamin Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina -Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych w Programie Polska Cyfrowa 2014-2020 (POPC 2014-2020).

 

przeciwdzialcw2 1