Gródek, 22 września 2023 r.
IGK.042.15.2023.MK
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Budowa ogólnodostępnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej przy Gminnym Centrum Kultury w Gródku”
Dane Zamawiającego
Gmina Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
tel. 85 718 06 64
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605).
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów małej architektury za budynkiem Gminnego Centrum Kultury w Gródku, na dz. geod. nr 1940, obręb ewid. Gródek, gm. Gródek.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących elementów: ławka, leżak, donica, kosz na śmieci, stół do tenisa, stół do gry w piłakrzyki, ławka półokrągła.
Szczegółowy zakres prac obejmujący dostawę i montaż opisany jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, spełniać Polskie Normy oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w zapytaniu. Podane w dokumentacji nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych i mają charakter poglądowy. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno–eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca.
Zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Wymaganie związane z wykonaniem zamówienia
- termin wykonania zamówienia: do 24 listopada 2023 r.
- warunki płatności: termin płatności 14 dni od daty odbioru i otrzymania faktury,
- Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy.
Miejsce i termin składania ofert oraz sposób ich przygotowania
- Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
- Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub innego umocowania prawnego.
- Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
- Oferta wraz z załącznikami, (jeżeli są dołączone) musi być sporządzona w języku polskim.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 29 września 2023 r. do godz. 11:00, pocztą elektroniczną, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera na adres Urzędu Gminy Gródek podany w pkt I zapytania ofertowego.
Kryteria oceny ofert
- Cena – 100 %.
- Cena powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Osoba uprawniona do kontaktów
Monika Kazberuk Kierownik Referatu Inwestycyjnego i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Gródek, tel. 85 873 99 54, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Załączniki:
1. zapytanie_ofertowe_-_infrastruktura_przy_GCK_mała_architektura.pdf
Fotorelacja z ogólnopolskiej 30 Akcji Sprzątania Świata pod hasłem: „Sprzątanie świata łączy ludzi” przeprowadzonej na terenie Gminy Gródek w dniu 15 września 2023 r. w ramach Programu edukacyjnego pn. ,,Czyste środowisko ponad wszystko".
W Akcji uczestniczyli uczniowie klas VII i VIII Szkoły Podstawowej w Gródku wraz z opiekunami. Dzięki zapałowi uczestników podczas zbiórki w okolicach Gródka i Zarzeczan udało się zebrać kilkanaście worków odpadów komunalnych. Mnóstwo z tych odpadów mogłoby zostać powtórnie wykorzystanych, gdyby w porę trafiły do właściwego worka lub pojemnika na odpady seletywne. Najważniejsze jednak, że odpady te zniknęły z naszego najbliższego otoczenia, dzięki czemu ponownie możemy cieszyć się czystym środowiskiem. Co roku podczas ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata zbierane są tony odpadów, co świadczy o tym, że nie każdy szanuje i dba o Ziemię. A obserwując zmiany klimatyczne musimy mieć świadomość, że jesteśmy o krok od katastrofy ekologicznej. Dlatego też, Sprzątanie Świata to praktyczna lekcja ochrony i szacunku do środowiska, w którym my żyjemy dzisiaj, a które służyć ma kolejnym pokoleniom.
Ekologia to kierunek i styl życia, który jest przyszłością naszej planety!!!
Aktualizacja
Wszystkie kotki po pobycie w restauracji "Kocie Cafe" na ul. Warszawskiej 30 B w Białymstoku, zostały adoptowane!!!
W Przychodni Weterynaryjnej ZDROWET Sp. z o.o., przy ul. Gródeckiej 15 w Białymstoku przebywają 4 kotki z terenu Gminy Gródek pilnie potrzebujące stałego domu.
Czteromiesięczne rodzeństwo (biało-bura kotka i 3 kocurki) jest odrobaczone, zaszczepione i wykastrowane. Kotki są oswojone, ciekawskie i urocze. Przymilają się i mruczą na widok człowieka.
Adopcja wyłącznie na podstawie umowy. Kontakt dla zainteresowanych adopcją kotka bezpośrednio z Przychodnią pod nr tel. 720 800 860.
KOTKI WYGLĄDAJĄ DOMKU!!! Nie pozwólmy im długo czekać.
Czarny kocurek Doppio - bardzo przymilny, ciekawski i zainteresowany człowiekiem kotek, nie przystanął na chwilę, aby ładnie zapozować, ale za to cały czas mruczał
Kotek a'la Bonifacy - nazwany Cortado - bardzo lubi wypoczywać, ale to też niezły urwis
Biało-bura kotka Klementynka i czarno-biały kotek Mono z charakterystycznym "wąsikiem" bardzo dbają o siebie nawzajem
Gmina Gródek realizuje projekt pn. Rozwój infrastruktury społeczno-rekreacyjnej na terenie gminy Gródek w ramach otrzymanego dofinansowania ze środków WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO.
Wójt Gminy Gródek informuje, że w związku z realizacją zadania pn.: „Przebudowa wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej – Urzędu Gminy Gródek”
od dnia 23 sierpnia 2023 r. (środa) nastąpi sukcesywne przenoszenie Urzędu do budynku Gminnego Centrum Kultury w Gródku przy ul. A. i G. Chodkiewiczów 4 oraz do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gródku przy ul. A. i G. Chodkiewiczów 29.
Siedziba Urzędu Stanu Cywilnego w Gródku pozostaje bez zmian.
Pocztę tradycyjną wciąż kierować można na adres Urzędu Gminy Gródek ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek. Adresy e-mail nie ulegną zmianie. W związku z przeprowadzką mogą wystąpić przejściowe problemy z połączeniami telefonicznymi do Urzędu. Godziny pracy Urzędu pozostają bez zmian (poniedziałki od 8:00 do 16:00, pozostałe dni robocze od 7:30 do 15:30).
Szczegółowe informacje niezwłocznie będziemy Państwu przekazywać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.grodek.pl , w tym umiejscowienie poszczególnych referatów i kierownictwa Urzędu, a także wykaz połączeń telefonicznych.
Za wszelkie niedogodności i utrudnienia przepraszamy!
Wiesław Kulesza
Wójt Gminy Gródek
AKTUALIZACJA INFORMACJI
W ZWIĄZKU Z PRZENIESIENIEM URZĘDU
Wójt Gminy Gródek informuje, że w związku z realizacją zadania pn.: „Przebudowa wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej – Urzędu Gminy Gródek” trwa sukcesywne przenoszenie Urzędu i tak, pracownicy zajmujący się następującymi sprawami:
- KANCELARIA URZĘDU – SEKRETARIAT
- KADRY, OBSŁUGA RADY GMINY GRÓDEK, CEIDG
- OŚWIATA, ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- PODATKI I OPŁATY LOKALNE
- GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
- KSIĘGOWOŚĆ BUDŻETOWA
ZNAJDUJĄ SIĘ W BUDYNKU GMINNEGO CENTRUM KULTURY W GRÓDKU
W SALI KONFERENCYJNEJ.
Wójt Gminy Gródek – zajmuje pomieszczenie Budynku Gminnego Centrum Kultury w Gródku - na I piętrze (pokój Pani Dyrektor GCK)
Skarbnik Gminy – zajmuje pomieszczenie w Bibliotece Publicznej w Gródku - I piętro (pokój Pani Księgowej BP)
Ponadto w dniach 29 i 30 sierpnia 2023 r. do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gródku przy ul. A. i G. Chodkiewiczów 29 będzie przenoszony Referat Inwestycyjny i Gospodarki Komunalnej oraz Referat Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Gminy Gródek.
Pocztę tradycyjną wciąż kierować można na adres Urzędu Gminy Gródek ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek.
- Adresy e-mail nie ulegną zmianie.
- Nr telefonów Urzędu pozostają bez zmian.
- W związku z przeprowadzką mogą wystąpić przejściowe problemy z połączeniami telefonicznymi do Urzędu.
- Godziny pracy Urzędu pozostają bez zmian (poniedziałki od 8:00 do 16:00, pozostałe dni robocze od 7:30 do 15:30).
Szczegółowe informacje niezwłocznie będziemy Państwu przekazywać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.grodek.pl.
Za wszelkie niedogodności i utrudnienia przepraszamy!
Wiesław Kulesza
Wójt Gminy Gródek
Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ) organizuje konkurs Lokalne Ekopraktyki, do udziału w którym serdecznie zapraszamy lokalne społeczności. Ministerstwo chce docenić najciekawsze inicjatywy ekologiczne, zrealizowane lokalnie w ciągu ostatniego roku. Mogą to być m.in. sposoby na oszczędzanie energii i zasobów (np. zbieranie deszczówki; różnorodne biologicznie ogródki; retencja wody; proekologiczne miejsce spotkań; wymiana sąsiedzka; warsztaty ekologiczne; naprawy w duchu no-waste; niemarnowanie żywności, niemarnowanie zasobów, itd.). Aby projekt mógł być zgłoszony do konkursu, w jego przygotowanie powinno zostać zaangażowanych co najmniej 5 osób.
Konkurs skierowany jest do organizacji działających w gminach wiejskich i miejsko-wiejskich. Jego uczestnikami mogą zostać np.: Koła Gospodyń Wiejskich, Ochotnicze Straże Pożarne, Gminne Ośrodki Kultury, organizacje społeczne, towarzystwa regionalne i inne organizacje pozarządowe działające na obszarach wiejskich i miejsko-wiejskich, posiadające wpis w odpowiednim dla wykonywanej działalności rejestrze, prowadzące działalność na minimum rok przed dniem ogłoszenia konkursu.
Najciekawsze inicjatywy ekologiczne zostaną nagrodzone oraz zaprezentowane w publikacji MKiŚ. Więcej szczegółów oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie internetowej ministerstwa, pod adresem: https://www.gov.pl/web/edukacja-ekologiczna/ekopraktyki.
Zapraszamy wszystkich, którzy mają chęć powędrować szlakami Puszczy Knyszyńskiej i poznać historię związaną z Powstaniem Styczniowym na tych terenach.
TRASA: Waliły-Stacja - uroczysko Chomontowszczyzna - zbiornik Wyżary - Waliły-Stacja, dystans łącznie ok. 18 km.
12 sierpnia 2023 r.
ORGANIZATOR: PTTK Regionalny Oddział w Białymstoku
Więcej informacji:
https://www.bialystok.pttk.pl/tour/rajd-sladami-powstania-styczniowego/
Udział w badaniach rolniczych oraz spisach powszechnych jest obowiązkowy.
W przypadku badań statystycznych obowiązkowych, ustawa o statystyce publicznej przewiduje możliwość zastosowania grzywny za niewypełnienie obowiązku przekazania danych na potrzeby statystyki publicznej (art. 57 i 58).
Więcej informacji o badaniach ankietowych na stronie: badania-ankietowe.stat.gov.pl
Podkategorie
Strona 7 z 28