Wójt Gminy Gródek uprzejmie informuje, iż działając na podstawie art. 37f ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1277 z późn. zm.) w dniu wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 15 października 2023 r. zorganizowany zostanie bezpłatny gminny przewóz pasażerski dla wyborców ujętych w spisie wyborców w stałym obwodzie głosowania położonym na obszarze Gminy Gródek, zgodnie z załączonym rozkładem jazdy.

Rozkład_jazdy_autobusów_na_wybory_15.10.2023_kopia_002.docx

Rozkład_jazdy_autobusów_na_wybory_15.10.2023_kopia_002.pdf

 

BEZPŁATNY GMINNY PRZEWÓZ PASAŻERSKI

DLA WYBORCÓW UJĘTYCH W SPISIE WYBORCÓW W STAŁYM OBWODZIE GŁOSOWANIA POŁOŻONYM NA OBSZARZE GMINY GRÓDEK

 

Lp.

Miejscowość

Godzina odjazdu z miejscowości do lokalu wyborczego w Szkole Podstawowej w Gródku

Godzina odjazdu ze Szkoły Podstawowej w Gródku do miejscowości

1.

Zubry (sklep)

9:00; 13:00

 

2.

Zielona (posesja Nr 5)

9:05; 13:05

 

3.

Mostowlany (pomnik)

9:10; 13:10

 

4.

Świsłoczany (posesja Nr 52)

9:15; 13:15

 

5.

Gobiaty (posesja Nr 5)

9:25; 13;25

 

6.

Bobrowniki (przystanek)

9:30; 13:30

 

7.

Chomontowce (przystanek)

9:35; 13;35

 

8.

Jaryłówka (przystanek)

9:40; 13:40

 

9.

Łużany (przystanek)

9:45; 13:45

 

10.

Narejki (posesja Nr 17)

9:50; 13:50

 

11.

Zubki (przystanek)

9:55; 13:55

 

12.

Wierobie (posesja Nr 8)

10:00; 14:00

 

13.

Skroblaki (sołtys)

10:10; 14:10

 

14.

Szkoła Podstawowa w Gródku

10:25; 14:25

10:55; 14:55

 

 

Lp.

Miejscowość

Godzina odjazdu z miejscowości do lokalu wyborczego w Szkole Podstawowej w Gródku

Godzina odjazdu ze Szkoły Podstawowej w Gródku do miejscowości

1.

Mieleszki Kolonia (przystanek)

7:00; 11:00

 

2.

Mieleszki (przystanek)

7:05: 11:05

 

3.

Bielewicze (przystanek)

7:10; 11:10

 

4.

Straszewo (domek myśliwski)

7:20; 11:20

 

5.

Grzybowce (sołtys)

7:30; 11:30

 

6.

Zarzeczany (przystanek)

7: 35; 11:35

 

7.

Szkoła Podstawowa w Gródku

7:40; 11:40

8:10; 12:10

Lp.

Miejscowość

Godzina odjazdu z miejscowości do lokalu wyborczego w Gminnym Centrum Kultury w Gródku

Godzina odjazdu z Gminnego Centrum Kultury w Gródku do miejscowości

1.

Gródek – Kolonia (posesja Nr 5)

7:05; 11;05

 

2.

Gródek – Kolonia (posesja Nr 1)

7:10; 11:10

 

3.

Gminne Centrum Kultury w Gródku

7:15; 11:15

7:40; 11:40

 

Lp.

Miejscowość

Godzina odjazdu z miejscowości do lokalu wyborczego w Świetlicy w Słuczance

Godzina odjazdu ze świetlicy w Słuczance do miejscowości

1.

Dzierniakowo(sołtys)

7:20; 11:20

 

2.

Królowe Stojło (sołtys)

7:35; 11:35

 

3.

Świetlica w Słuczance

7:45; 11:45

8:15; 12:15

Lp.

Miejscowość

Godzina odjazdu z miejscowości do lokalu wyborczego w Szkole Podstawowej w Załukach

Godzina odjazdu ze Szkoły Podstawowej w Załukach do miejscowości

1.

Zasady (posesja Nr 1)

8:35; 12:35

 

2.

Kołodno (plac zabaw)

8:40; 12:40

 

3.

Szkoła Podstawowa w Załukach

9:00; 13:00

9:30; 13:30

4.

Borki (harcówka)

9:10; 13:10

 

5.

Kondycja (przy głównej drodze na skrzyżowaniu w Borki- Kondycja)

9:15; 13:15

 

6.

Nowosiółki (przy świetlicy)

9:20; 13:20

 

7.

Szkoła Podstawowa w Załukach

9:25; 13;25

9:55; 15:55

BEZPŁATNY TRANSPORT
DO LOKALU WYBORCZEGO

BEZPŁATNY TRANSPORT DO LOKALU WYBORCZEGO 

W DNIU WYBORÓW DO SEJMU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ I DO SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ZARZĄDZONYCH NA DZIEŃ
15 PAŹDZIERNIKA 2023 ROKU

Wójt Gminy Gródek informuje, że w wyborach do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 15 października 2023 r. wyborcy niepełnosprawni o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności oraz wyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat mają prawo do bezpłatnego transportu do lokalu wyborczego.

Wyborcy niepełnosprawnemu, którego stan zdrowia nie pozwala na samodzielną podróż, może towarzyszyć opiekun.

Zamiar skorzystania z takiego transportu należy zgłaszać w jednej z poniższych form:

  • pisemnie na adres: Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem skrzynki E-PUAP (/gminagrodek/SkrytkaESP) lub na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • telefonicznie pod numerem telefonu: 884 218 329 lub 858739940

najpóźniej w terminie do dnia 2 października 2023 r.

Wyborca, który zgłosił zamiar skorzystania z prawa transportu do lokalu zostanie poinformowany o godzinie transportu do lokalu w dniu głosowania, najpóźniej w trzecim dniu przed dniem głosowania (tj. do 12 października). 

Wyborca, który zgłosił zamiar skorzystania z prawa do transportu do lokalu lub transportu powrotnego, może wycofać swoje zgłoszenie albo zrezygnować tylko z transportu powrotnego nie później niż na dwa dni przed dniem głosowania tj. do dnia 13 października 2023 r.

Formularz zgłoszenia dostępny jest w Urzędzie Gminy Gródek oraz na stronie poniżej.

 

Przyjmowaniem zgłoszeń zajmuje się Pani Małgorzata Czapnik inspektor w Referacie Inwestycyjnym i Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Gródek).

Zgłoszenie_skorzystania_z_bezpłatnego_transportu_do_lokalu_wyborczego.docx

Zgłoszenie_skorzystania_z_bezpłatnego_transportu_do_lokalu_wyborczego.pdf

Gródek, 22 września 2023 r.

IGK.042.15.2023.MK

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Budowa ogólnodostępnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej przy Gminnym Centrum Kultury w Gródku”

Dane Zamawiającego

Gmina Gródek

ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek

tel. 85 718 06 64

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605).

 

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów małej architektury za budynkiem Gminnego Centrum Kultury w Gródku, na dz. geod. nr 1940, obręb ewid. Gródek, gm. Gródek.

Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących elementów: ławka, leżak, donica, kosz na śmieci, stół do tenisa, stół do gry w piłakrzyki, ławka półokrągła.

Szczegółowy zakres prac obejmujący dostawę i montaż opisany jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fa­brycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stoso­wania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, spełniać Polskie Normy oraz ja­kościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w zapytaniu. Podane w dokumentacji nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych i mają charakter poglądowy. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno–eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca.

Zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

 

Wymaganie związane z wykonaniem zamówienia

  • termin wykonania zamówienia: do 24 listopada 2023 r.
  • warunki płatności: termin płatności 14 dni od daty odbioru i otrzymania faktury,
  • Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy.

 

Miejsce i termin składania ofert oraz sposób ich przygotowania

  • Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
  • Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
  • Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
  • Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub innego umocowania prawnego.
  • Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
  • Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
  • Oferta wraz z załącznikami, (jeżeli są dołączone) musi być sporządzona w języku polskim.
  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 29 września 2023 r. do godz. 11:00, pocztą elektroniczną, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera na adres Urzędu Gminy Gródek podany w pkt I zapytania ofertowego.

 

Kryteria oceny ofert

  • Cena – 100 %.
  • Cena powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  • Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

 

Osoba uprawniona do kontaktów

Monika Kazberuk Kierownik Referatu Inwestycyjnego i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Gródek, tel. 85 873 99 54, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Załączniki:

1. pdfzapytanie_ofertowe_-_infrastruktura_przy_GCK_mała_architektura.pdf

2. pdfZałącznik_nr_1_do_zapytania_ofertowego.pdf

3. pdfProjekt_zagospodarowania_terenu.pdf

Fotorelacja z ogólnopolskiej 30 Akcji Sprzątania Świata pod hasłem: „Sprzątanie świata łączy ludzi” przeprowadzonej na terenie Gminy Gródek w dniu 15 września 2023 r. w ramach Programu edukacyjnego pn. ,,Czyste środowisko ponad wszystko".

W Akcji uczestniczyli uczniowie klas VII i VIII Szkoły Podstawowej w Gródku wraz z opiekunami. Dzięki zapałowi uczestników podczas zbiórki w okolicach Gródka i Zarzeczan udało się zebrać kilkanaście worków odpadów komunalnych. Mnóstwo z tych odpadów mogłoby zostać powtórnie wykorzystanych, gdyby w porę trafiły do właściwego worka lub pojemnika na odpady seletywne. Najważniejsze jednak, że odpady te zniknęły z naszego najbliższego otoczenia, dzięki czemu ponownie możemy cieszyć się czystym środowiskiem. Co roku podczas ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata zbierane są tony odpadów, co świadczy o tym, że nie każdy szanuje i dba o Ziemię. A obserwując zmiany klimatyczne musimy mieć świadomość, że jesteśmy o krok od katastrofy ekologicznej. Dlatego też, Sprzątanie Świata to praktyczna lekcja ochrony i szacunku do środowiska, w którym my żyjemy dzisiaj, a które służyć ma kolejnym pokoleniom.

Ekologia to kierunek i styl życia, który jest przyszłością naszej planety!!!

P1260011

P1250992P1250969

P1250967IMG 20230915 111405

 

Aktualizacja

Wszystkie kotki po pobycie w restauracji "Kocie Cafe" na ul. Warszawskiej 30 B w Białymstoku, zostały adoptowane!!!

W Przychodni Weterynaryjnej ZDROWET Sp. z o.o., przy ul. Gródeckiej 15 w Białymstoku przebywają 4 kotki z terenu Gminy Gródek pilnie potrzebujące stałego domu.

Czteromiesięczne rodzeństwo (biało-bura kotka i 3 kocurki) jest odrobaczone, zaszczepione i wykastrowane. Kotki są oswojone, ciekawskie i urocze. Przymilają się i mruczą na widok człowieka.

Adopcja wyłącznie na podstawie umowy. Kontakt dla zainteresowanych adopcją kotka bezpośrednio z Przychodnią pod nr tel. 720 800 860.

KOTKI WYGLĄDAJĄ DOMKU!!! Nie pozwólmy im długo czekać.

Czarny kocurek Doppio - bardzo przymilny, ciekawski i zainteresowany człowiekiem kotek, nie przystanął na chwilę, aby ładnie zapozować, ale za to cały czas mruczał

P1250909

P1250918

Kotek a'la Bonifacy - nazwany Cortado - bardzo lubi wypoczywać, ale to też niezły urwis

P1250910

P1250920

Biało-bura kotka Klementynka i czarno-biały kotek Mono z charakterystycznym "wąsikiem" bardzo dbają o siebie nawzajem

P1250924

P1250913

P1250912

Gmina Gródek realizuje projekt pn. Rozwój infrastruktury społeczno-rekreacyjnej na terenie gminy Gródek w ramach otrzymanego dofinansowania ze środków WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO.

dozynki 23 kopia

Wójt Gminy Gródek informuje, że w związku z realizacją zadania pn.: „Przebudowa wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej – Urzędu Gminy Gródek”
od dnia 23 sierpnia 2023 r. (środa) nastąpi sukcesywne przenoszenie Urzędu do budynku Gminnego Centrum Kultury w Gródku przy ul. A. i G. Chodkiewiczów 4 oraz do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gródku przy ul. A. i G. Chodkiewiczów 29.
Siedziba Urzędu Stanu Cywilnego w Gródku pozostaje bez zmian.
Pocztę tradycyjną wciąż kierować można na adres Urzędu Gminy Gródek ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek. Adresy e-mail nie ulegną zmianie. W związku z przeprowadzką mogą wystąpić przejściowe problemy z połączeniami telefonicznymi do Urzędu. Godziny pracy Urzędu pozostają bez zmian (poniedziałki od 8:00 do 16:00, pozostałe dni robocze od 7:30 do 15:30).

Szczegółowe informacje niezwłocznie będziemy Państwu przekazywać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.grodek.pl , w tym umiejscowienie poszczególnych referatów i kierownictwa Urzędu, a także wykaz połączeń telefonicznych.

Za wszelkie niedogodności i utrudnienia przepraszamy!

                                                                                               Wiesław Kulesza

                                                                                             Wójt Gminy Gródek

 

AKTUALIZACJA INFORMACJI
W ZWIĄZKU Z PRZENIESIENIEM URZĘDU

Wójt Gminy Gródek informuje, że w związku z realizacją zadania pn.: „Przebudowa wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej – Urzędu Gminy Gródek” trwa sukcesywne przenoszenie Urzędu i tak, pracownicy zajmujący się następującymi sprawami:

  • KANCELARIA URZĘDU – SEKRETARIAT
  • KADRY, OBSŁUGA RADY GMINY GRÓDEK, CEIDG
  • OŚWIATA, ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
  • PODATKI I OPŁATY LOKALNE
  • GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
  • KSIĘGOWOŚĆ BUDŻETOWA

ZNAJDUJĄ SIĘ W BUDYNKU GMINNEGO CENTRUM KULTURY W GRÓDKU

W SALI KONFERENCYJNEJ.

 

Wójt Gminy Gródek – zajmuje pomieszczenie Budynku Gminnego Centrum Kultury w Gródku - na I piętrze (pokój Pani Dyrektor GCK)

Skarbnik Gminy – zajmuje pomieszczenie w Bibliotece Publicznej w Gródku - I piętro (pokój Pani Księgowej BP)

Ponadto w dniach 29 i 30 sierpnia 2023 r. do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gródku przy ul. A. i G. Chodkiewiczów 29 będzie przenoszony Referat Inwestycyjny i Gospodarki Komunalnej oraz Referat Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Gminy Gródek.


Pocztę tradycyjną wciąż kierować można na adres Urzędu Gminy Gródek ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek.

  • Adresy e-mail nie ulegną zmianie.
  • Nr telefonów Urzędu pozostają bez zmian.
  • W związku z przeprowadzką mogą wystąpić przejściowe problemy z połączeniami telefonicznymi do Urzędu.
  • Godziny pracy Urzędu pozostają bez zmian (poniedziałki od 8:00 do 16:00, pozostałe dni robocze od 7:30 do 15:30).

Szczegółowe informacje niezwłocznie będziemy Państwu przekazywać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.grodek.pl.

Za wszelkie niedogodności i utrudnienia przepraszamy!

                                                                                               Wiesław Kulesza

                                                                                            Wójt Gminy Gródek

Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ) organizuje konkurs Lokalne Ekopraktyki, do udziału w którym serdecznie zapraszamy lokalne społeczności. Ministerstwo chce docenić najciekawsze inicjatywy ekologiczne, zrealizowane lokalnie w ciągu ostatniego roku. Mogą to być m.in. sposoby na oszczędzanie energii i zasobów (np. zbieranie deszczówki; różnorodne biologicznie ogródki; retencja wody; proekologiczne miejsce spotkań; wymiana sąsiedzka; warsztaty ekologiczne; naprawy w duchu no-waste; niemarnowanie żywności, niemarnowanie zasobów, itd.). Aby projekt mógł być zgłoszony do konkursu, w jego przygotowanie powinno zostać zaangażowanych co najmniej 5 osób.
Konkurs skierowany jest do organizacji działających w gminach wiejskich i miejsko-wiejskich. Jego uczestnikami mogą zostać np.: Koła Gospodyń Wiejskich, Ochotnicze Straże Pożarne, Gminne Ośrodki Kultury, organizacje społeczne, towarzystwa regionalne i inne organizacje pozarządowe działające na obszarach wiejskich i miejsko-wiejskich, posiadające wpis w odpowiednim dla wykonywanej działalności rejestrze, prowadzące działalność na minimum rok przed dniem ogłoszenia konkursu.
Najciekawsze inicjatywy ekologiczne zostaną nagrodzone oraz zaprezentowane w publikacji MKiŚ. Więcej szczegółów oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie internetowej ministerstwa, pod adresem: https://www.gov.pl/web/edukacja-ekologiczna/ekopraktyki.

Podkategorie