REKRUTACJA 2019/2020

Zgodnie z art. 154 ust. 1 pkt. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.) Wójt Gminy Gródek informuje o kryteriach rekrutacji oraz dokumentach niezbędnych do potwierdzenia spełnienia tych kryteriów, a także liczbie punktów możliwą do uzyskania za poszczególne kryteria oraz o terminach postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego do publicznego przedszkola, publicznej innej formy wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Gródek w roku szkolnym 2019/2020.

Terminy postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego:

Harmonogram przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do publicznego przedszkola i publicznej innej formy wychowania przedszkolnego – treść zarządzenia PDF

Lp.

Rodzaj czynności

 

Termin

w postępowaniu

 rekrutacyjnym        

Termin

w postępowaniu

uzupełniającym (na wolne miejsca)

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

od 01.03.2019 r.

do 15.03.2019 r.

od 29.03.2019 r.

do 03.06.2019 r.

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola i dokumentów potwierdzających

spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

do 22.03.2019 r.

do 18.06.2019 r.

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

do 25.03.2019 r.

do 24.06.2019 r.

4.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

do 29.03.2019 r.

do 26.06.2019 r.

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

do 02.04.2019 r.

do 28.06.2019 r

Kryteria rekrutacji oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia spełnienia tych kryteriów, a także liczba punktów możliwa do uzyskania za poszczególne kryteria:

1) Na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę łącznie następujące kryteria, które mają jednakową wartość:

a) wielodzietność rodziny kandydata,

b) niepełnosprawność kandydata,

c) niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata,

d) niepełnosprawność obojga rodziców kandydata,

e) niepełnosprawność rodzeństwa kandydata,

f) samotne wychowywanie kandydata w rodzinie,

g) objęcie kandydata pieczą zastępczą.

2) Do wniosku o przyjęcie do publicznego przedszkola i publicznej innej formy wychowania przedszkolnego dołącza się dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata kryteriów, o których mowa w pkt 1, odpowiednio:

a) oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata,

b) orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 511),

c) prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem,

d) dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2017 r. poz. 697 z późn. zm.).

           Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.

Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. b-d, są składane w oryginale, notarialnie poświadczonej kopii albo w postaci urzędowo poświadczonego zgodnie z art. 76a § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego odpisu lub wyciągu z dokumentu, bądź mogą być składane także w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata.

3) W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego lub jeżeli po zakończeniu tego etapu dana placówka nadal dysponuje wolnymi miejscami, na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę kryteria określone uchwałą Nr XXIX/236/2017 Rady Gminy Gródek z dnia 24 marca 2017 r. w sprawie określenia kryteriów obowiązujących na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznego przedszkola, oddziału przedszkolnego w publicznej szkole podstawowej oraz publicznej inne formy wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Gródek – treść uchwały PDF

Gródek, dnia 23 stycznia 2019 r.

RG.0002.1.2019                   

           

            Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.) oraz § 27 Statutu Gminy Gródek - zawiadamiam, że w dniu 29 stycznia 2019 r. (wtorek) o godz. 10:00 w sali Gminnego Centrum Kultury w Gródku odbędzie się IV Sesja Rady Gminy Gródek z proponowanym porządkiem dziennym:

  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Ustalenie porządku obrad.
  3. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2019 r.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa Rady Gminy Gródek na 2019 r.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych Rady Gminy Gródek na 2019 r.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Gródek (obręb Załuki).
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysów i członków rad sołeckich.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla zakładu budżetowego.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Białostockiemu na dofinansowanie działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej w Nowej Woli.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Gródek na 2019 r.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli, ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie nauczycieli pobieranych przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane w 2019 r.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie warunków udzielania bonifikaty od jednorazowej opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów w prawo własności.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2019 r.
  15. Stanowisko w sprawie nowej treści na pomniku zlokalizowanym w parku w Gródku.
  16. Zapytania i wnioski radnych.
  17. Wolne wnioski i informacje.
  18. Przyjęcie protokołu obrad III Sesji Rady Gminy Gródek.
  19. Zamknięcie obrad.

Materiały i projekty uchwał, będące przedmiotem Sesji są dostępne do wglądu w Urzędzie Gminy Gródek, pokój Nr 2.

 

Zapraszam do wzięcia udziału.

Wieczysław Gościk

Przewodniczący Rady Gminy

Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Białymstoku informuje, że w dniu 22.01.2019 r. w siedzibie tut. Urzędu /ul. Plażowa 17; sala konferencyjna, pokój nr 412, IV piętro/ o godz. 9:00, odbędzie się nieodpłatne spotkanie informacyjne skierowane do płatników (przedsiębiorców, pracodawców) na temat: „Twój e-PIT i obowiązki płatników związane z tą usługą”.

Kierunek: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ – nabór do projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich

Towarzystwo Amicus prowadzi nabór do projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. W jego ramach uczestnicy otrzymają bezzwrotne wsparcie finansowe i doradcze na założenie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej.

Projekt skierowany jest do osób po 30 roku życia, będących bezrobotnymi lub poszukującymi pracy lub nieaktywnymi zawodowo oraz jednocześnie znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy (tj. osoby starsze po 50 roku życia lub kobiety lub osoby z niepełnosprawnością lub osoby długotrwale bezrobotne lub osoby o niskich kwalifikacjach), zamieszkujących gminy Czarna Białostocka, Dobrzyniewo Duże, Gródek, Jasionówka, Juchnowiec Kościelny, Knyszyn, Michałowo, Supraśl, Wasilków i Zabłudów. 

100% grupy docelowej stanowić będą osoby znajdujące się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy (tj. osoby starsze po 50 roku życia lub kobiety lub osoby z niepełnosprawnością lub osoby długotrwale bezrobotne lub osoby o niskich kwalifikacjach.

Branże zgodne z Lokalną Strategią Rozwoju LGD PK: pkt II.1.: Rozwój przedsiębiorstw na obszarze LGD, w tym w kluczowych domenach wskazuje branże działalności gospodarczej, pożądane i premiowane w LSR takie jak: „zielone miejsca pracy”, usługi turystyczne, rekreacyjne, prozdrowotne, rehabilitacyjne, uzdrowiskowe oraz „silver economy”.

Masz plan na biznes? Czy jesteś zainteresowany pracą w branży rekreacyjno-turystyczno-uzdrowiskowej? Czy chcesz otrzymać dotację na rozpoczęcie własnego biznesu? Wykorzystaj potencjał lokalny Podlasia.

Weź udział w rekrutacji jeżeli jesteś osobą:
• po 30 roku życia,
• osobą bezrobotną / szukającą pracy / nieaktywną zawodowo,

i jednocześnie spełniasz jedno z poniższych kryteriów:
• masz ukończone 50 lat,
• jesteś kobietą
• jesteś osobą niepełnosprawną
• jesteś osobą długotrwale bezrobotną
• posiadasz niskie kwalifikacje

Spełniasz powyższe warunki?

Czy Twój pomysł na biznes uwzględnia wykorzystanie potencjału rozwojowego Twojego regionu? Nie czekaj i weź udział w bezpłatnym projekcie!

W ramach projektu oferowane jest:
Indywidualne doradztwo w zakresie przygotowania biznesplanu.
Dotację inwestycyjną w kwocie maksymalnie 21.000,00 netto.
Finansowe wsparcie pomostowe w kwotach 1 200,00 zł netto przez 6 miesięcy i po tym okresie 487,90  netto przez pozostałe 6 miesięcy.
Oraz specjalistyczne wsparcie towarzyszące, indywidualne doradztwo w zakresie zasad przedsiębiorczości, prowadzenia biznesu itp.


Rekrutacja trwa od 20.11.2018 do 10.01.2019 r. 

Projekt realizowany jest od 01.11.2018 do 30.04.2020 r.

Dokumenty do pobrania, w tym formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: 

https://www.towarzystwoamicus.pl/polecamy/113-kierunek-przedsiebiorczosc.html

                                  

Gródek, dnia 17 grudnia 2018 r.

RG.0002.11.2018

                                                                                                                                            

            Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.) oraz § 27 Statutu Gminy Gródek - zawiadamiam, że w dniu 28 grudnia 2018 r. (piątek) o godz. 10:00 w sali Gminnego Centrum Kultury w Gródku odbędzie się III Sesja Rady Gminy Gródek z proponowanym porządkiem dziennym:

  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Ustalenie porządku obrad.
  3. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gródek na lata 2019-2022 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2019-2036.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie budżetu Gminy Gródek na 2019 r.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Gródek na 2018 r.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia udzielających schronienia osobom tego pozbawionym lub mieszkaniach chronionych.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego gminnego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania pomocy dla osób i rodzin objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków dla osób i rodzin objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie uzupełnienia składu osobowego Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie uzupełnienia składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Rady Gminy Gródek na 2019 r.
  14. Wypracowanie stanowiska w sprawie pomnika upamiętniającego „poległych w latach 1941-1944 z rąk hitlerowskich oprawców około 60 bojowników w walce o wolność i demokrację” w świetle ustawy z dnia 1 kwietnia 2016 r. o zakazie propagowania komunizmu lub innego ustroju totalitarnego przez nazwy jednostek organizacyjnych, jednostek pomocniczych gminy, budowli, obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz pomniki (Dz. U z 2018 r. poz. 1103).
  15. Zapytania i wnioski radnych.
  16. Wolne wnioski i informacje.
  17. Przyjęcie protokołu obrad II Sesji Rady Gminy Gródek.
  18. Zamknięcie obrad.

 

Materiały i projekty uchwał, będące przedmiotem Sesji są dostępne do wglądu w Urzędzie Gminy Gródek, pokój Nr 2.

 

                                                                                                                                                    Zapraszam do wzięcia udziału.

                                                                                                                            Wieczysław Gościk

                                                                                                                   Przewodniczący Rady Gminy

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego Gminy Gródek

oraz o sposobie jego zagospodarowania

 

Lp.

Nazwa składnika

Jednostka miary

Ilość

Ocena stanu technicznego

Sposób zagospodarowania

1

Węże ssawne

sztuka

2

Uszkodzone i porwane, nie spełniają swojej funkcji, naprawa ekonomicznie nieuzasadniona i nieopłacalna

Likwidacja

2

Prądownica turbo

sztuka

1

Uszkodzona

Likwidacja

3

Lina ratownicza

sztuka

2

Porwane

Likwidacja

4

Hełm

sztuka

8

Uszkodzone, przestarzałe, brak atestów

Likwidacja

5

Hełm Calisia AK 06/2009

sztuka

2

Uszkodzone, przestarzałe, brak atestów

Likwidacja

6

Hełm strażacki AK-10

sztuka

3

Uszkodzone, przestarzałe, brak atestów

Likwidacja

7

Pas bojowy

sztuka

10

Uszkodzone, porwane

Likwidacja

8

Odkurzacz ZELMER

sztuka

1

Uszkodzony, nie spełnia swojej funkcji, naprawa lub remont są ekonomicznie nieuzasadnione i nieopłacalne

Likwidacja

9

Buty saperki

para

2

Uszkodzone, porwane

Likwidacja

10

Ubranie specjalne UPS

sztuka

2

Uszkodzony, porwane

Likwidacja

11

Ubranie koszarowe

komplet

8

Uszkodzony, porwane

Likwidacja

12

Komplet męski z elany

Komplet

4

Uszkodzony, porwane

Likwidacja

13

Spodnie ogrodniczki

Komplet

4

Uszkodzone, porwane

Likwidacja

14

Buty specjalne wzmocnione

para

4

Uszkodzone, porwane

Likwidacja

15

Szlifierka

sztuka

1

Uszkodzona, nie spełnia swojej funkcji, naprawa lub remont są ekonomicznie nieuzasadnione i nieopłacalne

Likwidacja

16

Szlifierka kątowa

sztuka

1

Uszkodzona, nie spełnia swojej funkcji, naprawa lub remont są ekonomicznie nieuzasadnione i nieopłacalne

Likwidacja

17

Rękawice asekuracyjne

sztuka

2

Uszkodzone, porwane

Likwidacja

18

Rękawice KOMFORT

para

4

Uszkodzone, porwane

Likwidacja

19

Kominiarka dzianinowa

sztuka

5

Uszkodzone, porwane

Likwidacja

20

Smarownica

sztuka

1

Uszkodzona, nie spełnia swojej funkcji

Likwidacja

21

Zestaw palników

komplet

1

Uszkodzony, nie spełnia swojej funkcji

Likwidacja

22

Koszula biała z okuciem

sztuka

2

Porwane, niezgodne z regulaminem

Likwidacja

23

Czapka rogatywka z OSP

sztuka

4

Porwane,  niezgodne z regulaminem

Likwidacja

24

Czapka rogatywka z okuciem

sztuka

1

Niezgodna z regulaminem, uszkodzona

Likwidacja

25

Sznur galowy

sztuka

1

Uszkodzony, nie spełnia swojej funkcji

Likwidacja

26

Sznur do koszuli

sztuka

1

Uszkodzony, nie spełnia swojej funkcji

Likwidacja

27

Pagon do koszuli

sztuka

1

Porwane,  niezgodne z regulaminem

Likwidacja

28

Dystynkcje haftowane

sztuka

9

Porwane,  niezgodne z regulaminem

Likwidacja

29

Rękawice strażackie

sztuka

5

Uszkodzone, nie spełniają swojej funkcji

Likwidacja

30

Ubranie specjalne

sztuka

1

Uszkodzone, nie spełniają swojej funkcji

Likwidacja

31

Wąż tłoczny 52/20 KA/A/W

sztuka

6

Uszkodzony, nie spełnia swojej funkcji, naprawa lub remont są ekonomicznie nieuzasadnione i nieopłacalne

Likwidacja

32

Wąż tłoczny 75/20 KA/A/H

sztuka

3

Uszkodzony, nie spełnia swojej funkcji, naprawa lub remont są ekonomicznie nieuzasadnione i nieopłacalne

Likwidacja

33

Wąż tłoczny 75/20 KA

sztuka

1

Uszkodzony, nie spełnia swojej funkcji, naprawa lub remont są ekonomicznie nieuzasadnione i nieopłacalne

Likwidacja

34

Wąż tłoczny 75/20, 52/20

sztuka

6

Uszkodzony, nie spełnia swojej funkcji, naprawa lub remont są ekonomicznie nieuzasadnione i nieopłacalne

Likwidacja

35

Latarka WULKANFIRE

sztuka

1

Uszkodzona, nie spełnia swojej funkcji, naprawa lub remont są ekonomicznie nieuzasadnione i nieopłacalne

Likwidacja

36

Terminal GSM DTG 53

sztuka

1

Uszkodzony, nie spełnia swojej funkcji, naprawa lub remont są ekonomicznie nieuzasadnione i nieopłacalne

Likwidacja

37

Typ, model: FSO-WARSZAWA POLONEZ 1.6

Rodzaj pojazdu: samochód osobowy, pożarniczy

Rok produkcji: 1999

Nr rejestracyjny: BIA 4P88

Nr identyfikacyjny pojazdu: SUPB01CEHXW119419

Masa własna: 1160 kg

Dane silnika: 1600 cm3

sztuka

1

- samochód wykorzystywany przez OSP Gródek,

- w stanie technicznym dobrym (posiada aktualne badania techniczne do 14 czerwca 2019 r.).

Sprzedaż

38

Typ, model: FORD TRANSIT 350 l 2.4 TDI

Rodzaj pojazdu: autobus

Rok produkcji: 2001

Nr rejestracyjny: BIA 99PC

Nr identyfikacyjny pojazdu: WF0LXXGBFL1U33308

Masa własna: 2030 kg

Dane silnika: 2402 cm3

 

sztuka

1

- autobus był użytkowany do przewozu osób, głównie dzieci do szkoły,

- nie przeszedł ostatnich badań technicznych ze względu na usterki: nadmierny luz na wale przekładni kierowniczej, zużyte opony (głębokość bieżnika niezgodna z wymaganiami rozporządzenia o warunkach technicznych), zablokowane tylne drzwi, nadmierna korozja, wyciek płynu w układzie kierowniczym.

Sprzedaż

39

Typ, model: FSC-STARACHOWICE STAR A 200 GBM 2,5/8

Rodzaj pojazdu: samochód specjalny, pożarniczy

Rok produkcji: 1985

Nr rejestracyjny: BIF 7532

Nr identyfikacyjny pojazdu: 47169

Masa własna: 4770 kg

Dane silnika: 6842,00 cm3

 

sztuka

1

- pojazd nie użytkowany od 2012  r.

- ostatnie badania techniczne straciły ważność 4 stycznia 2013 r. Nie posiada akumulatora.

Sprzedaż

40

Typ, model: FORD TRANSIT 190L KAT

Rodzaj pojazdu: samochód specjalny, pożarniczy

Rok produkcji: 1997

Nr rejestracyjny: BIA HX 17

Nr identyfikacyjny pojazdu: WF0AXXGBVAVK81799

Masa własna: 1481 kg

Dane silnika: 1998 cm3

sztuka

1

- nie jest użytkowany przez jednostkę od września 2017 r. Jest sprawny technicznie. Ostatnie badania techniczne były wykonywane 7 grudnia 2016 r. (utraciły ważność 7 grudnia 2017 r.).

- ogólny stan dobry. Wykorzystywany był przez OSP Gródek do ratownictwa technicznego.

- samochód posiada zamontowaną najaśnicę i 4 zapasowe opony z felgami

Sprzedaż