Na podstawie art. 39 ust. 1 w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Wójt Gminy Gródek zawiadamia o przystąpieniu do opracowania projektu aktualizacji „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Gródek na lata 2023 – 2026”, zwanego dalej Programem.

Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, ul. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pok. Nr 8, w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek 800 -1600, wtorek - piątek  730 - 1530). Tekst opracowanego projektu został również udostępniony do publicznego wglądu na stronie internetowej Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gródek.

Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski do wyżej wymienionego  projektu  dokumentu wymagającego udziału społeczeństwa. Uwagi i wnioski należy składać w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym) na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w terminie do  dnia 15 listopada 2022 r.

Uwaga lub wniosek powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot uwagi lub wniosku.  Powinny również być opatrzone tytułem, ze wskazaniem, że dotyczą opracowanego projektu Programu.  

Organem właściwym do rozpatrzenia wniesionych uwag i wniosków jest Wójt Gminy Gródek.

Zgodnie z art. 41 ustawy, uwagi i wnioski złożone po upływie w/w terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Wójt Gminy Gródek

Wiesław Kulesza