Wójt Gminy Gródek zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do złożenia oferty na wykonanie zadania pn. Rozbudowa budynku stanowiącego siedzibę Przedszkola Samorządowego w Gródku o przedsionek wejściowy wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi.
Zapytanie prowadzone jest w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
Dane Zamawiającego
Gmina Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek
tel. 85 718 06 64, fax. 85 718 06 84
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedmiotem zapytania jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na rozbudowie budynku stanowiącego siedzibę Przedszkola Samorządowego w Gródku, ul. Fabryczna 8, dz. nr ewid. 2093/4 obręb Gródek, o przedsionek wejściowy wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi.
Kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane.
45111200-0 Roboty ziemne.
45262200-3 Fundamenty.
45320000-6 Izolacje.
45432130-4 Posadzka.
45262500-6 Ściany zewnętrzne.
45421000-4 Stolarka okienna i drzwiowa.
45260000-7 Dach – konstrukcja drewniana pokrycie.
45430000-0 Suche tynki.
45442100-8 Malowanie.
45443000-4 Elewacja.
45233250-6 Nawierzchnie – podest i pochylnia.
45421160-3 Balustrady.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do zapytania. Przedmiar dołączony do zapytania ofertowego jest pomocniczy w celu sporządzenia kalkulacji własnej.
Termin realizacji zamówienia: 31 sierpnia 2020 r.
Termin płatności: 30 dni.
Warunki, jakie musi spełniać Wykonawca.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem.
2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
4) Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
5) Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1-4 za spełnione jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
o ich spełnieniu, według Załącznika nr 2.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów.
1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
- formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania.
2) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć następujące dokumenty:
- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
Miejsce i termin składania ofert oraz sposób ich przygotowania
Oferty należy sporządzić w języku polskim, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
- oferty należy złożyć na formularzu ofertowym, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania;
- ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 17 lipca 2020 r. do godz. 10:00, w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Oferta na rozbudowę budynku stanowiącego siedzibę Przedszkola Samorządowego w Gródku o przedsionek wejściowy, nie otwierać przed 17 lipca 2020 r., godz. 10:00”, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres na adres wskazany w pkt 1 zapytania
Kryteria oceny ofert
Cena – 100 %
Termin związania ofertą – 30 dni.
Informacje dodatkowe
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia zapytania ofertowego bez wyboru najkorzystniejszej oferty, zwłaszcza w sytuacji, kiedy cena najkorzystniejszej oferty przewyższać będzie kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
W związku z realizacją wymogów ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119/1) dalej „RODO”, działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Administrator informuje o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Gródek jest: Wójt Gminy Gródek, mający siedzibę w Urzędzie Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16- 040 Gródek.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Gródek, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Gródek za pomocą adresu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 857180664.
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym na wykonanie roboty budowlanej tj. rozbudowy budynku stanowiącego siedzibę Przedszkola Samorządowego w Gródku o przedsionek wejściowy wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Gródek przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Gródek.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP i wydanego na ich podstawie zarządzenia Wójta Gminy Gródek w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy PZP i w/w Regulaminu. - W sytuacji gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
- na podstawie art. 15 RODO dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- przenoszenia danych - w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę oraz - przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; - cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dotyczą.
- Nie przysługuje Pani/Panu :
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Gródek Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Zebrane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Załączniki:
- formularz ofertowy,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- wzór umowy.
Załącznik_nr_1_-_formularz_ofertowy.docx
Załącznik_Nr_2_-_oświadczenie.docx
Załącznik_nr_3_-_projekt_umowy.docx
Szczegóły postępowania (dokumentacja techniczna, przedmiary)